lunes, 9 de marzo de 2009

Taller de mecánica y mantenimientiu de la zanfoña



Pal 28 d'esti mes de Marzu preparamos un taller sobre la mecánica y mantenimiento de la zanfoña. El taller cellebrarase nel Conservatoriu "Valle del Nalón" (Plaza Adaro S/N, Sama - Llangréu), entamará a les 10:30h pa finar a eso de les 13:30. El preciu ye de 25 euros, pa formalizar la inscripción pue facese dende'l correu de la escuela o llamando al 985677113.


DANIEL ROZADA:
D'aniciu autodidacta, entama facer zanfones y bandurries alla po'l añu 93, a esa formacion axunta-y la de los cursos posteriores que fixo na estaya la lutheria, munchos d'ellos nel aula de musica antigua de Llangréu del Coservatoriu "Valle del Nalón" onde, de la manu de prestixosos maestros, Carlos Gonzalez, Jesus Reolid y más ,se fixieron arpes,cuerda pulsada antigua, instrumentos medievales etc y de zanfona, impartio por el mesmu alla po´l 2002,tien el so propiu taller dende´l 95.
Práuticamente tolos zanfoñistes d'Asturies usen o usaron zanfoñes feches por Daniel.
PROGRAMA
  1. Funcionamientu acusticu de la zanfoña.
  2. Esbilla de los problemes más comunes colos que s'atopen los musicos.
  3. Reglaxes y mantenimientu de les diverses partes de la zanfoña ( espadilles,cuerdes, perros,llimpieza periodica y más....)
  4. Pequeñes igües que podemos facer nos mesmos.
El cursu ye basicamente teóricu con demostraciones de reglaxes, ye ineteresate llevar el to propiu instrumentu y que camientes los problemes que-y xurden.
.

No hay comentarios: