lunes, 14 de julio de 2008

Gaiteros de cinco países protagonizen una conferencia y conciertu los díes 21 y 22 de Xunetu




La Escuela Internacional de Música de la Fundación Principe Felipe d' Asturies xunta una representación de los meyores gaiteros del mundo. La cita ye n'Uvieu los próximos díes 21 y 22 de Xunetu, y faese con motivu del entamu de los XIII Cursos de la Escuela Internacional.

La gaita, un de los instrumentos de música tradicional más extendidos y asentaos nel mundo, sedrá la protagonista d' esti alcuentro internacional que constará de dos actividaes fundamentales: una conferencia y un conciertu.

Como exponentes de les principales modalidaes de gaita universal acudirán a Uvieu los músicos:

Fred Morrison (gaitas Highland y Border, Escocia)
Jarlath Henderson (gaita Uilleann, Irlanda)
Jurak Dufek (gaida, Eslovaquia)
Anxo Lorenzo (gaita gallega)
Xuacu Amieva (gaita asturiana).

El conciertu contará además cola actuación de Marie Le Cam (gaitas Biniou Koz y Braz, Francia), como solista, y acompangada también de la Banda de les Fuerzes Aeronavales de Francia, la Bagdad Lann-Bihoué, de la que ye direutora.

La víspera del conciertu cellebrarase una conferencia a cargu de estes seis grandes figuras de la gaita, qu' abordarán individualmente la descripción de los sos respeutivos instrumentos, tras lo que seguirá una breve intervención musical. La conferencia sedrá moderà por Xuacu Amieva, profesor de gaita asturiana y conxuntu de música Folk na Escuela Internacional de Música. La conferencia tendrá llugar el llunes 21 de xunetu, a les 20,00 hores, na Sala de Cámara del Auditoriu Príncipe Felipe d' Uvieu.

Al díi siguiente, martes 22 de xunetu, cellebrarase un conciertu, nel que xuntaranse ocho de les modalidaes más interesantes de gaita procedentes de los seis países más representativos. El conciertu tendrá llugar nel Auditoriu Príncipe Felipe d' Uvieu, a les 20,00 hores. L' entrada sedrá llibre fasta completar l' aforu.

Biografías de los gaiteros


Fonte: WEB Escuela Internacional de Música de la Fundación Principe Felipe d' Asturies

No hay comentarios: