lunes, 16 de junio de 2008

Más pal Folk d' Asturies.

Fino' l taller de Hestoria del Folk n' Asturies, con más bien poca asisitencia.

De toes el taller fue per interesante con audiciones ineditas, fasta de discos de pizarra de gaiteros (material de Pepin), otres curiosidaes y grabaciones mitiques de los grupos punteros asturianos.

Un de les conclusiones sobre' l Folk asturiano ye la asignatura pendiente que tien sobre la Canción Asturiana, entendiendo como música folk unos parametros ,acordaos nel taller y basaos na tendencia y corrientes que se xeneraron n' Asturies dende finales de los 70 y principios de los 80.

Tambiés se falo de la necesidá de nueves formaciones que refresquen el panorama folki como de muches otres coses que faen falta, el casu ye que mentres consumiamos el tiempu destinau al taller, más nos dimos cuenta de la necesidá d' una asignatura sobre el Folk pa la escuela pa facer estudiu y bibliografía del xéneru.

De momentu Alberto comprometese pa que ofertemos l' asiganatura pal próximu cursu 08/09. Esperemos que tenga meyor acoyida.

Un de les coses que se pretenderán como novedá y complementu de l' asignatura, ye preparar les formaciones pa presentales a concursos, dedicar una parte del curso a teuniques y trucos pa la sonorización y meyora del soníu en direuto y equipar un aula col material necesariu pa l' actividad (bateria, equipo, etc.)

Por nuestra parte nun faltarán esfuerzu y trabayu.

Alberto fai resume de lo que foi' l taller dende el so blog.

No hay comentarios: