lunes, 9 de mayo de 2011

Éxitu total na II Romeria de Primavera










La Escuela de Música Tradicional del AMPA del Conservatoriu Valle del Nalón, en collaboración cola Asociación de vecinos S. Antonio de Ciañu y L’Ayuntamientu de Llangrén organizaron esta segunda fiesta de primavera que tuvo llugar en Ciañu’l domingu 1 de mayu. La Romería presentó una montonera actos que, dende primer hora de la mañana’l domingu, llevaron folixa y cultura tradicional per tol distritu llangreanu de Ciañu.


La Romería entamó a les 12 h cola misa na Iglesia Parroquial con música del pais, pa seguir les actividaes nel Parque de Ciaño col taller de baille a lo sueltu pa xente con o sin conocimientos y xuegos pa neños y neñes, a la par peles cais un desfile de cabezudos acompañaos de gaita y tambor, la muestra de cantares en chigre peles sidreríes de Ciaño y la actuación nel Quiosco Música de los Alumnos de la Escuela de Música Tradicional.

Ya pela tardi dende les 18h. tuvo llugar la II Romeria nel Parque Ciañu con les actuaciones de los profesores y alumnos de la Escuela de Música Tradicional animando el baille. Na mesma hora otru circuitu de xuegos pa neños/es y la espicha gratuita pa tolos que ellí taben.

No hay comentarios: