martes, 29 de diciembre de 2009

Ramilás

El pasáu 20 d'Avientu tornamos del Intercambio cola escuela de música tradicional Rebulir en Ramilás.

Los de Rebulir son xente mozo con ganes de trabayar y que faen una gran llabor na so comunidade.

Dempués del recibimientu y acomadaos nel alberge fiximos un ensayu y participamos nel IV Festival de Baile e Música Tradicional conxuntamente colos anfiriones y el grupu folklorico da Casa do Povo Cacia de Portugal, Castellanos de Olid y Lembranza-Solpor de Celanova, dempues de la cena todos xuntos los de Rebulir prepararon una festa nel pub “Onde Queiras” con queimada incluida y dende lluegu cola sidra que nos portamos d'Asturies. Con escenariu llibre castellanos, gallegos y asturianos mecigayamonos baillando un salton equi una xota alla o una muñeira per l'otru llau, foi una sesión de lo meyor col llocal fasta la bandera.

Al díi siguiente fiximos una visita a Ourense comu muestra la semeya na Fonte termal das Burgas cola xente de Castiella.

Gracies a la xente de rebulir polo bien que lo fixeron, y por toles atenciones que mos prestaron, solo esperamos que la so estancia en Llangréu sea igual d'especial.

Un abrazu y Feliz añu nuevu 2010.

1 comentario:

Vota'l meyor blogue dijo...

Entamó la 2ª edición de "Vota'l meyor blogue". Prestaríanos que participares, pa ello, encamentámoste echa-y una güeyadina a les bases na web www.votalmeyorblogue.webcindario.com.